Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קידום אתר וורדפרס

 

אז הקמתם אתר, עברתם את כל התהליך ועכשיו הוא סוף סוף באוויר, אבל מה, אין כמעט כניסות ובטח שלא תוצאות. מה עושים מכאן? אתר שלא עושים לו קידום אתרים, שווה ערך לחנות מדהימה שממוקמת באמצע המדבר. זה לא משנה כמה אתם מעולים, אם אף אחד לא עובר איך יקנו את מה שאתם מציעים? במאמר הבא תגלו איך לעשות את זה נכון.

מה זה קידום אתר

מכירים את זה שאתם ניגשים לגוגל ומקלידים חיפוש כלשהו, טוב בטח שאתם מכירים😊 ואז גוגל מציג לכם את התוצאות שהוא חושב שהכי יתאימו לכם? אז זה קידום אתרים.
קידום אתרים הוא בעצם הדרך שלנו לקדם את האתר שלנו, לכמה שיותר גולשים רלוונטים, שבעתיד יכולים להפוך ללקוחות פוטנציאלים. ועכשיו אתם בטח חושבים לעצמכם, נו מה הבעיה זה נשמע מאוד פשוט, אבל זה לא ממש ככה.
התחרות בין האתרים גבוהה במיוחד ולצד זאת, גוגל כל הזמן מעדכן את האלגוריתם שלו על מנת להפוך את התוצאות לטובות ואיכותיות יותר לגולש. ישנה חשיבות רבה לאופן בו מבצעים את הקידום וכדי שזה יצליח חשוב להיעזר במומחה לקידום אתרים.

האם עדיף קידום אתרים ממומן או אורגני?

כשאנחנו מדברים על קידום אתרים בוורדפרס, קיימים שני סוגים של קידום אתרים:

1 – קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני שונה בתכליתו מקידום אתרים ממומן כמעט בכל פרמטר אפשרי. קידום אתרים אורגני מבוסס על עבודה SEO שזה ראשי תיבות של Search Engine Optimization. מה זה אומר? זה אומר שמקדם האתרים צריך להתעדכן כל הזמן בהנחיות של גוגל, על מנת להבין איך לטייב את התכנים שיש באתר כך שגוגל יבין כי מדובר על תכנים איכותיים וירצה להציג אותם לגולש.

קידום אתרים בצורה אורגנית, עובד לפי מילות חיפוש שבהן נרצה שהאתר יופיע. בתחילת תהליך העבודה עם מקדם האתרים, תגדירו יחד איתו מילות מפתח רלוונטיות, מה זה אומר? אם לדוגמא העסק שלכם עוסק בפדיקיור והמומחיות שלכם זה פדיקיור רפואי, אז אין ספק שזה הכיוון שצריך לחשוב עליו.

כמה שתהיו יותר מדויקים, ככה יהיה לכם יותר סיכוי להופיע במקומות הראשונים. קידום אתרים לאתר וורדפרס בצורה אורגנית הוא חשוב מאוד. הסיבה היא, שאם תשקיעו בזה ותצליחו להגיע לתוצאות מדובר על נכס שכל הזמן יביא לכם עבודה.

חשוב לציין כי המטרה של גוגל היא להעניק את התוצאות הטובות והמדוייקות ביותר לשאילתות של הגולש, כך שהוא יוכל לקבל מענה ברור לשאלותיו. אבל, חשוב לדעת שהעבודה של מקדם אתרים היא ממש לא רק להכניס תכנים לאתר. עבודתו של מקדם האתרים היא מגוונת וחולשת על חלקים רבים כמו לדוגמא, קישורים חיצוניים, בניית התכנים בצורת סכמה שגוגל יודע לקרוא ועוד המון אלמנטים שונים.

קידום אתר וורדפרס
קידום אתר וורדפרס

2 – קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן הוא הרבה יותר פשוט, אבל דורש גם תקציב משמעותי (ברוב המקרים ובהתחשב בתחום). לעומת קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן דורש בעיקר כסף😊 אם בקידום אתרי וורדפרס בצורה אורגנית, עסקנו במילות מפתח, כתיבת מאמרים, בניית קישורים וכד', אז בקידום אתרים באופן ממומן, מחליטים על תקציב יומי שאותו אתם מוכנים או יכולים להשקיע, בוחרים מילות חיפוש וכותבים מודעות חיפוש המתאימות למילים שבחרתם.

שיטת התשלום בקידום אתרים ממומן פועלת בצורה של BID. מה הכוונה? ממש כמו מכרז, ככל שהמילה יותר פופולרית ויותר עסקים מעוניינים לקנות אותה, ככה היא תהיה יקרה יותר.

אבל, למרות שמדובר על פרסום די יקר, תחשבו איזה יתרון עצום יש בקידום אתרי וורדפרס. אם בפרסום רגיל, או פרסום ברשתות החברתיות אתם כעסק החלק האקטיבי והלקוח בעצם פסיבי שמקבל את הפרסום, אז כאן יש תהליך הפוך מדובר על גולש שחיפש את השירות שאתם מציעים או תוכן שקרוב לשירות שאתם מציעים. אם אתם לא תהיו שם בשבילו, אז המתחרים שלכם יהיו.

למה הכי קל לקדם אתר וורדפרס?

קידום אתר וורדפרס לא שונה מקידום כל אתר אחר, אבל, רוב האתרים בעולם בנויים על פלטפורמת וורדפרס (1 מתוך 4!)  היתרון העצום של וורדפרס, היא שמדובר במערכת קוד פתוח, מה שגורם לה להיות סופר גמישה עבור מקדמים. לצד זאת, הפלטפורמה עצמה גם מאוד נוחה עבור קידום אתרים, מה שגורם לה להיות פופולרית גם כאשר מדובר על הבחירה בפלטפורמה שעליה תקימו את האתר.

מה החשיבות של קידום אתר

כמו שכתבתי בתחילת המאמר, החשיבות של קידום אתר גבוהה מאוד עבור בעלי האתרים, אם אף אחד לא יראה שיש לך אתר, איך הוא ידע שיש לך אחד? וזאת בדיוק החשיבה שצריכה להיות לכם, תמיד לחשוב איך גורמים ליותר אנשים להגיע אלינו. אז מה היתרונות בקידום אתר?

1 – יותר טראפיק

ככל שיכנסו יותר אנשים לאתר שלכם, כמובן שאני מדבר על קהל פוטנציאלי, כך יש יותר סיכוי לפגוע. קידום אתרים יגרום ליותר כניסות לאתר שלכם.

2 – יותר לקוחות

מי לא רוצה יותר לקוחות? כאשר תעבדו בצורה מדויקת בין אם מדובר על קידום אורגני ובין אם מדובר על קידום ממומן, תוכלו לפנות בדיוק לקהל היעד שלהם שמחפש אחר בעיה כלשהי ולהציע לו פתרון אידיאלי עבורו, באמצעות המוצרים שלכם או השירותים שאתם מציעים.

3 – מעניק תחושה של מקצועיות

קידום אתרים אורגני, גורם לגולשים להבין שככל הנראה האתר שלכם לא סתם במיקום כזה, ככל הנראה שאתם מומ חים בתחומכם ולכן גוגל מציע דווקא אתכם על פני מאות אתרים אחרים. אם תכנסו רגע לנעלי הלקוח תבינו כמה משמעותי זה בקבלת החלטה ממי לקנות את המוצר או ממי לקבל את השירות.

4 – הגדלת ההכנסות

בסופו של דבר, המטרה של כל עסק זה לכניס כמה שיותר כסף. אם אתם רוצים להגיל את ההכנסות שלכם, אין ספק שקידום אתרים יעזור לכם. קידום אתרים יכול להגדיל את ההכנסה ולא משנה מה סוג האתר, אבל כאשר מדובר על אתרי איקומרס קידום אתרים הוא בגדר חובה. למה דווקא באתרי איקומרס זה חובה? מכיוון שכאשר אנחנו מתייחסים לחברה שמוכרת סחורה, יש משמעות אחרת לגמרי.

קודם כל, כשאנחנו מתחייסים לאיקומרס, אנחנו מבינים שעל כל שקל שאנחנו מוציאים אנחנו מצפים גם להכניס. למה? כי בניגוד לאתרי תדמית אתרי סחר נבנים במטרה למכור ולכן, המדידה היא הרבה יותר משמעותית.

אילו דברים חשובים בקידום אתר

אז אחרי שהסברנו מה זה בכלל קידום אתרי וורדפרס, מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני ולמה בכלל צריך את כל זה, זה הזמן להסביר מה חשוב לזכור כאשר מתחילים בקידום אתרים:

1 – השקיעו בחקר מילות מפתח

זה בכלל לא משנה אם מדובר על קידום ממומן או קידום אורגני – בשניהם תצטרכו לבחור מילות מפתח. חשוב שתבחרו מילות מפתח שהן במקום טוב באמצע. מה הכוונה? אל תנסו לרדוף אחרי מילות מפתח סופר תחרותיות כי סבירות גבוהה שמותגים גדולים או חברות גדולות כבר משקיעים בהן ותאכלס? יש להם את כל התקציב והכלים לעשות את זה, מה שלעסק קטן לא בהכרח יש.

2 – דאגו שהאתר שלכם יהיה מושלם

טוב אין כזה דבר מושלם, אבל תשאפו לשלמות. אם תכניסו גולשים לאתר שלכם והוא יהיה עם לינקים שבורים, תמונות מפוקסלות או שגיאות כתיב, אתם תאבדו כל מה שהשגתם. חשוב לדאוג לגולש גם בהמשך התהליך והשיטוט באתר.

3 – פעלו בכל העת לפי המדריכים של גוגל

גוגל כותב הכל. ה-כ-ל. איך לקדם, מה לקדם ואפילו מציין תחומים שמבחינתו הם יוצאי דופן כמו רפואה, עריכת דין, מניות וכד' ככאלו שחשובים יותר מתחומים אחרים כי ההשפעה שלהם על הגולש לטווח הארוך. כן עד כדי כך חשוב לגוגל. לכן, אם אתם רוצים להצליח, תמיד תעקבו אחרי החידושים, העדכונים והרצונות של גוגל. ממש בגלל זה, אנחנו ממליצים לשלב מומחה לקידום אתרים שיוכל להביא לכם את התוצאות שאתם שואפים אליהן.

איך בוחרים מקדם אתרים

הבחירה במקדם האתרים הינה קריטית להצלחה שלכם. כדאי מאוד לבחור מקדם אתרים שיש לו את התכונות הבאות:

1 – ניסיון

עם כל המדריכים שגוגל מציע, בסופו של דבר אין חכם כבעל ניסיון, בטח כאשר אנחנו מדברים על תחומי הדיגיטל. בתחומי הדיגיטל מבצעים כל הזמן ניסויים שונים, על מנת להבין מה עובד ומה פחות. מקדם עם ניסיון שעבד על אתרים שונים, יודע להגיד מה עובד ומה פחות.

2 – מקצוענות

תקראו קצת על הנושא לפני שאתם מתחילים לעבוד עם מקדם. חשוב מאוד שתבחרו באדם שיודע מה הוא עושה ושלא יוכל "לבלבל" אתכם עם מונחים מקצועיים, אלא מבין לעומק את הצרכים של הלקוח ויודע בדיוק מה הוא צריך לעשות מחר בבוקר כדי לעשות את הצעד הראשון בדרך להצלחה שלכם.

3 – כימיה

בסופו של דבר מדובר על פרסונה שתעבדו מולה די הרבה, לכן חשוב מאוד שתהיה כימיה טובה ושמפה משותפת לאורך כל התהליך, ללא כימיה, שפה משותפת וערכים דומים יהיה מאוד קשה לייצר הצלחה כיוון שכל אחד ימשוך לכיוון שלו. בסופו של דבר אתם לא תרצו לקדם את העסק שלכם בכל מחיר.

הכירו את נוק נוק טכנולוגיה

נוק נוק טכנולוגיה מתמחה בפתרונות לבעלי עסקים בדיגיטל, בהתאמה אישי ולפי הצרכים של הלקוח. אנחנו מציעים בעצם חבילה הוליסטית המאפשרת לכם לקבל את כל הפתרונות הדיגיטליים לעסק שלכם במקום אחד.

אנחנו מציעים: קידום אתרים אורגני, או בשמו המקצועי SEO, קידום אתרים ממומן, אוטומציות לעסק שלכם על מנת לייעל תהליכי עבודה בתוך הארגון ואל מול הלקוחות, ניהול רשתות חברתיות וגם, בניית אתרי מכל הסוגים, אתרי תדמית, אתרי סחר, אתרי תוכן ועוד.

בנוק נוק טכנולוגיה, שמנו לנד ענינו קודם כל את הלקוחות שלנו ולכן, אנחנו מתחייבים להעניק את השירות הטוב ביותר. אנחנו מבינים כי בתחום הזה כל פעולה, שיחה או שינוי שווה כסף ולכן, חשוב לנו להיות בתקשורת רציפה עם הלקוחות שלנו, להבין את העסק שלהם לעומק ובסופו של דבר – להביא לתוצאה הרצויה.

לסיכום

קידום אתרים, זאת בעצם דרך לגרום לאתר שלכם להופיע בעמוד הראשון בגוגל בכלל ובמיקומים הראשונים בחיפוש בפרט. קיימים שני סוגים של קידומי אתרים, קידום אתרים ממומן שאותו משיגים באמצעות תקציב כספי וקידום אתרים אורגני, אותו משיגים באמצעות תוכן וערך מוסף לגולש.
במאמר, הסברנו מה החשיבות של קידום אתרי וורדפרס ולמה הם משמעותיים לעסק שלכם, בנוסף לכך, הסברנו מה חשוב לעשות כשא ניגשים לקידום אתר ולא פחות חשוב, איך בוחרים מקדם אתרים מעולה שמביא תוצאות.

וורדפרס היא פלטפורמה פופולרית ליצירת אתרים, אבל זה יכול להיות מאתגר לשים לב לאתר שלך. כדי לוודא שאתר הוורדפרס שלך בולט, אתה צריך שיהיו לך אסטרטגיות יעילות. זה כולל אופטימיזציה של התוכן שלך למנועי חיפוש, בניית קשרים עם משפיענים ומינוף פלטפורמות מדיה חברתית. על ידי הקדשת זמן ליצירת תוכנית קידום אפקטיבית, תוכל להבטיח שאתר הוורדפרס שלך ייראה על ידי האנשים הנכונים.

האם אתה תוהה באיזו תדירות עליך לפרסם בבלוג הוורדפרס שלך כדי למקסם את הקידום? אם כן, אתה לא לבד. בלוגרים רבים נאבקים בשאלה זו ויכול להיות קשה לדעת באיזו תדירות זה יותר מדי או מעט מדי. למרבה המזל, יש כמה טיפים וטריקים שיכולים לעזור לך לקבוע את התדירות הנכונה עבור הפוסטים שלך בבלוג. על ידי הבנת החשיבות של עקביות, אופטימיזציה של התוכן שלך למנועי חיפוש ומינוף כלי מדיה חברתית, תוכל למקסם את הקידום של בלוג הוורדפרס שלך.

קידום אתר וורדפרס הוא חלק חיוני בניהול אתר מצליח. זה יכול לעזור לך להגיע לקהלים חדשים ולהגביר את התנועה וההמרות שלך. אבל התחלת העבודה יכולה להיות מכריעה, ולכן חשוב להכיר את השיטות המומלצות לקידום אתר הוורדפרס שלך. מאופטימיזציה של SEO ועד מסעות פרסום במדיה חברתית, יש הרבה אסטרטגיות שבהן תוכל להשתמש כדי להפיק את המרב מהאתר שלך. נדון בכמה מהשיטות המומלצות לקידום אתר וורדפרס שיעזרו לך למקסם את הצלחתך. בשיחת האפיון.

תוכן עניינים

Picture of אבישי חבשי

אבישי חבשי

בעלים של נוק נוק טכנולוגיה. מתמחה בקידום אתרים, בניית אתרים, אוטומציות, פיתוח מערכות מורכבות, אימייל מרקטינג ועוד.

לקבלת ייעוץ מקצועי בשיווק דיגיטלי אישי השאירו פרטים עוד עכשיו

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.